Postup pri rezervovaní termínu, služby:

1. ak nie ste registrovaní  -   tak sa najprv zaregistrujte ( len registrovaní majú  na výber kontrolu)

2. Ak ste zaregistrovaní -prihláste sa a kliknite  na  "termíny, služby" .....


Drahí  pacienti,

epidemiologickú situáciu   s COVID 19 monitorujeme. Rezervované termíny  prebiehajú    ako  kontrola  priamo na ambulancii, alebo telefonicky.  Ak potrebujete  vyšetrenie priamo na  ambulancii- dostavte sa 5 minút pred termínom na recepciu. Ak sa nedostavíte na kontrolu, automaticky Vám budeme telefonovať ( z utajeného čísla ).  Podávame aj infúznu  liečbu, vakcinácie, realizujeme odbery.   Prosíme  Vás  o  zodpovednosť, neohrozme zdravie  iných. Naši pacienti  sú  aj onkologickí pacienti, pacienti s poruchami imunity –  musíme pre ich vyšetrenie vytvoriť  bezpečné prostredie.  


Sme tu pre Vás  aj  počas  zákazu vychádzania


 Návšteva lekára   patrí medzi   výnimky zo zákazu vychádzania mimo bydliska bez testu. Od pondelka 26.10. preto nie sú vo fungovaní nášho Centra žiadne zmeny. Všetci lekári a zdravotníci Centra sú v ambulanciách pripravení  Vás  vyšetriť.  Platia tieto pravidlá:


  • Ak  ste objednaní na kontrolu/prvé  vyšetrenie  a neprídete 5 minút pred termínom  sa ohlásiť na recepcii – je to pre nás signál, že Vám  máme  telefonovať.  Ak  ste teda  objednaní na vyšetrenie, nemusíte nám oznamovať, či prídete osobne alebo máte záujem o telemedicínu nadiaľku. V tejto dobe telefonujeme všetkým objednaným, ktorí sa  včas nedostavia  do nášho Centra. Ak ste v karanténe, či Váš stav nevyžaduje neodkladné vyšetrenie v ambulancii, môžete si vybrať   kontakt nadiaľku.
  • vyšetrenie na ambulancii  je dovolené aj počas zákazu  vychádzania
  • Sledujte facebook, keďže  situácia sa môže meniť z dňa na deň.
  • Buďte ohľaduplní a zodpovední


Podávanie injekčných  vakcín ( napr.  Pollinex, Allutard,…) prebieha bez obmedzení za splnenia epidemiologických opatrení.

Ak ste v karanténe, či máte podozrenie na kontakt s COVID-19, alebo ste  boli v zahraničí   počas uplynulých 14 dní  –  máte zákaz navštíviť naše  Centrum osobne – kontaktujte nás  cez portal.alergoimun.sk, alebo telefonicky.

Sledujte   oznamy na  našom Facebooku, situácia sa môže meniť  z hodiny na hodinu


Prečo nevidím žiadne  voľné termíny  kontrôl ?

Kontrolné vyšetrenia  si môžete bezplatne rezervovať až po bezplatnej  registrácii.

Ako sa  viem objednať  na kontrolu ?


Existujú tieto možnosti : 

  • " kontrola"  na   určený deň a čas.  Tieto kontroly prebiehajú priamo na ambulancii, v čase pandémie  - ak sa nedostavíte na kontrolu - tak   Vám budeme automaticky  telefonovať z utajeného čísla.
  • " kontrola  telefonická "    určíte si deň  konzultácie, čas   telefonátu si určíte  od14.00 hodiny deň  prd telefonátom do 6,30  ráno v deň konzultácie.
    • “kontrola na nadchádzajúci pracovný deň”.  Termíny sa objavia o 14,00 hodine ( v piatok na pondelňajší termín,  v pondelky na utorňajšie termíny, v utorky na stredňajšie termíny a  v stredy na štvrtkové termíny.
    • Máte  akútne zhoršenie Vášho   stavu medzi plánovanými kontrolami  a   termín na nasledujúci pracovný deň už je obsadený?   Nech sa nám ozve  Váš obvodný lekár,  rsp.  využite   telefonickú  konzultáciu, pri ktorej   lekár či sestra   navrhne postup
    • Ste z ďaleka? Ste pracovne vyťažení a potrebujete flexibilitu pri objednávaní ? Máte cenný pracovný čas ? Potrebujete na jedeň deň viacero termínov?   Využite pohodlie kartičiek  výhod
    • Ak máte mať kontrolu či prvé vyšetrenie  – rezervovať si môžete pre jednu osobu len 1 termín.
    • Nemôžete prisť na vyšetrenie? Bezplatne  stornujte Vaše vyšetrenie a umožnite inému pacientovi sa k nám dostať.  Neospravedlnené nedostavenie sa na termín považujeme za neúctu k našej práci a ku iným pacientom.

    Potrebujem ísť na prvé vyšetrenie a nevidím žiaden voľný termín,  ako mám postupovať ?


      ak nevidíte žiaden voľný termín, je to známka  že sú všetky  termíny obsadené  (  skúsili ste  obe  ambulancie a všetkých lekárov ? )
    •  rezervácie pacienti   často rušia - aj na poslednú chvíľu -   sledujte  systém, či sa  voľný termín neobjaví
    • hromadne sa zjavia  nové termíny posledný piatok v mesiaci stále 3 mesiace dopredu (  koncom septembra  na  december, koncom novembra na  január,.... )
    • ak  váš  stav vyžaduje   rýchle prvé vyšetrenie -  ak nás  kontaktuje  Váš obvodný lekár a objasní nám   akútnosť vyšetrenia - dáme  vám  rýchly  termín, rsp. využite možnosť  telefonickej konzultáciu s lekárom či zdr. sestrou (poradíme Vám)
    • z jednej mailovej adresy môžete  objednávať viacerých pacientov, ale každý z pacientov potrebuje samostatný termín. Aby sme vedeli meno pacienta, uveďte ho do poznámky.
     Navštevujem konkrétneho lekára a  nevidím   pri rozkliknutí  jeho meno, len meno kolegov .. Prečo ?
    • Je to preto, lebo momentálne má  daný lekár všetky termíny obsadené
    • Termíny sa ale uvoľňujú priebežne, keďže si ľudia  stornujú  termíny často aj na poslednú chvíľu
    • Skúste iný typ kontroly (  kontrola, kontrola na nasledujúci pracovný deň , telefonická kontrola),...
    • Skúste inú ambulanciu ( Prešov, Sabinov ) , či vyšetrenie u kolegu  
    • Hromadne pribudnú termíny posledný piatok v mesiaci
    • Aktivujte si kartu výhod  a  majte  garanciu termínu do 10 pracovných dni.


      Mám zdravotné  problémy, potrebujem sa k Vám dostať na kontrolu už na   druhý deň. Ako mám postupovať?

    1. Pozrite si voľné termíny ( denne  ľudia  stornujú  termíny,   veľakrát aj jeden deň  pred kontrolou  -  všetky tieto   uvoľnené termíny sú pre Vás okamžite dostupné)

    2. O 14,00  si môžete zarezervovať  kontrolu na nasledujúci pracovný deň.

    3.  Navštívte  obvodného lekára, ak posúdi, že stav je akútny a  zavolá Vám-  budete vyšetrení rýchlo. Alebo  si  s  našim personálom  dohodnite  postup.

    4. Ak máte  kartičku výhod, využite jej výhody


    Čo poskytujeme našim pacientom, a  čo požadujeme  od nich ?

    S láskou Vám odovzdáme  našu profesionalitu, milý prístup, naše vedomosti. Vaše zdravie je v dobrých rukách . Na oplátku Vás prosíme o dodržiavanie  liečebného poriadku, termínov kontrôl, vzájomnú úctu. Žiadame Vás  o   rýchle stornovanie termínov, ktorých sa nemôžete  zúčastniť, o   úctivé  správanie sa k  nášmu personálu.



Výhody bezplatnej registrácie


  • možnosť bezplatnej    rezervácie  kontrôl 
  • možnosť stornovať rezerváciu a vykonať novú rezerváciu
  • možnosť  upravovať si profil, meniť heslo
  • možnosť zakúpiť si vernostnú kartičku
  • možnosť bezplatne  poslať otázku na sestričku, komunikácia s  recepciou
  • bezpečné  zasielanie súborov s citlivými dátami
  • bezpečné obdržanie výsledkov od našich sestričiek ( výtery,..)
  • možnosť  komunikácie s  lekárom za  poplatok
  • možnosť cez Vašu registráciu objednať aj iného pacienta ( dieťa;...)
  • možnosť prečítať si oznamy, aktuality

Výhody vernostnej kartičky

  • bezplatná  mailová a telefonická komunikácia s lekárom Centra
  • bezplatné zasielanie a vystavovanie dokumentov  
  • erecepty  v prednostným režime
  • kontrolné vyšetrenia do 10. pracovných dní daného lekára  od požiadavky pacienta
  • bezplatná inhalačná terapia
  • 10% zľava z tovaru
  • 20% zľava z NIOX vyšetrenia
  • zľavy z iných spoplatnených  služieb

aktuálne info : https://alergoimun.sk/sluzby/karta-vyhod/